Projekto INLESSON dėka sukurta mišriam profesiniam mokymui pritaikyta interaktyvi mokymosi medžiaga

2022 m. kovo 31 d. Karaliaus Mindaugo profesinio mokymo centre vyko Erasmus+ programos projekto „Inovatyvi mokymo ir mokymosi praktika grožio srities profesijų srityje“ (Nr. 2019-1-LT01-KA202-060758) baigiamasis sklaidos renginys „Mišrus profesinis mokymas: grožio srities profesijos mokytojų skaitmeninio turinio kūrimo geroji patirtis“. 

Renginio metu projekto vadovė Gintarė Uktverė džiaugėsi, kad projektas reikšmingai prisidėjo prie profesijos mokytojų skaitmeninių kompetencijų tobulinimo. Pranešėja akcentavo, kad ateityje skaitmeninių kompetencijų įvaldymo reikšmė tik didės, tad verta į tai investuoti savo laiką.

Karaliaus Mindaugo profesinio mokymo centro IT specialistė Ina Klimavičienė pristatė Karaliaus Mindaugo PMC mišraus mokymo patirtį. Ji aptarė mišraus mokymo privalumus, Centro nuotolinio (mišraus) mokymo istoriją, nuotolinio (mišraus) mokymo proceso organizavimo būdo įteisinimą Centro įstatuose. Pasak pranešėjos, sėkmingą nuotolinį (mišrų) mokymą įtakoja 4 esminiai komponentai – virtuali mokymosi aplinka ir technologinės priemonės, mokymosi priemonės ir ištekliai, pedagogų skaitmeninės kompetencijos bei pagalbos ir konsultacijų sistema mokytojams ir mokiniams. Pranešėja džiaugėsi, kad Centro mokytojai sėkmingai veda teorijos nuotolinės pamokas, aktyviai rengia ir į VMA Moodle kelia įvairią mokymo (-si) medžiagą  – pateiktis, garso ir vaizdo medžiagą, paveikslus, schemas, kuria sąvokų ir terminų žodynus, naudingas nuorodas į mokymosi išteklius. Pasinaudodami Moodle galimybėmis mokytojai taip pat kuria skaitmenines knygas, interaktyvų turinį su H5P įrankio pagalba.

Projekte dalyvavę Karaliaus Mindaugo PMC profesijos mokytojai – Sigutė Poškienė, Ramutė Jurevičienė, Eugenijus Rupšys, Sigita Dėdelė, Milvydė Bindokaitė, Vida Mikšėnienė, Jolanta Baniulienė, Grasilda Benetienė, Rūta Lankelytė, Vaida Ščiučkienė, Daiva Lukauskaitė – renginio metu pasidalijo projekto rezultatais, kuriuos patys sukūrė. Pranešimų metu jie pasakojo, kaip kūrė mišriam profesiniam mokymui pritaikytą interaktyvią mokymosi medžiagą bei pristatė IT įrankius su kuriais dirbo. 

„Darbas su įvairiais IT įrankiais tapo šių profesijos mokytojų kasdienybe. Visi dalyviai vienareikšmiškai sutiko, kad tokiu būdu pateikta mokymosi medžiaga suaktyvina mokinius ir skatina mokytis. Tai patvirtino ir mokinių apklausa, kuri buvo atlikta projekto metu, siekiant įvertinti sukurtą mokymosi medžiagą,“ – sako projekto vadovė G. Uktverė.

Po renginio dalyviai aplankė Karaliaus Mindaugo PMC sektorinį Kirpimo, grožio ir susijusių paslaugų praktinio mokymo centrą, susipažino su modernia jo infrastruktūra bei teikiamomis paslaugomis.

Tiek interaktyvi mokymosi medžiaga, tiek kiti projekto rezultatai „Skaitmeninio turinio mokymo medžiagos, skirtos mišriam mokymuisi grožio sektoriuje, kūrimo gairės“ bei „Metodika, kaip organizuoti mišrų mokymą (pedagoginis požiūris) grožio sektoriuje“, yra pasiekiami adresu io.inlesson.eu.

 

          

Dalintis su draugais: