Pradedami įgyvendinti nauji tarptautiniai projektai, kurie padės tobulėti mokiniams ir mokytojams
2022 02 07
Karaliaus Mindaugo profesinio mokymo centro Plėtros skyriaus komanda pradeda įgyvendinti net 4 naujus projektus, kurie leis tobulinti įvairias mokinių ir mokytojų kompetencijas, ugdymo procesą, palengvins mokinių įsidarbinimą ir patekimą į darbo rinką, leis integruoti gerąsias pameistrystės ir mokymosi darbo vietoje patirtis. Kviečiame susipažinti su naujais projektais.
Projektas – „Mokymasis darbo vietoje pagal ES pameistrystės modelį“
Projekto tikslas – pasidalinti ir įvertinti gerąsias pameistrystės ir mokymosi darbo vietoje organizavimo ir įgyvendinimo praktikas vykdomas partnerių šalyse, siekiant tobulinti mokymosi darbo vietoje kokybę ES.
Projekto metu partneriai dalinsis patirtimi organizuojant kokybišką mokymąsi darbo vietoje įgyvendinant tarpusavio darbuotojų mainus bei seminarus partnerių šalyse. Projektą koordinuoja Prancūzijos organizacija „Union Nationale des Maisons Familiales Rurales d’Education et d’Orientation“, projekte taip pat dalyvauja profesinio mokymo organizacijos iš Portugalijos, Belgijos ir Airijos.
Projekto vadovas – Sandra Lukauskienė.
Projektas – „Asmeninės mokymosi patirties pateikimas skaitmeniniu būdu taikant PerLen koncepciją“
Pagrindinis projekto tikslas – padėti mokiniams, kurie iš/po vidurinės mokyklos renkasi profesinio mokymo įstaigą sąmoningai įvertinti asmeninę mokymosi patirtį, ypatingą dėmesį skiriant socialinėms, žmogiškosioms ir skaitmeninėms kompetencijoms, jų į(-si)vertinimui.
Projekto metu bus siekiama tobulinti mokinių skaitmenines kompetencijas ir gebėjimus, o mokytojai tobulins karjeros konsultavimo įgūdžius. Taip pat bus sertifikuoti 36 mokytojai (iš projekto partnerių šalių), kurie gebės dirbti taikant PerLen koncepciją ir įgyvendins kvalifikacijos kėlimo mokymus savo mokyklose.
Planuojama, kad projekte dalyvaus: 36 mokytojai (ir 36 mokiniai baigiamajame renginyje) iš Vokietijos, Lenkijos ir Lietuvos (viso 7 organizacijos). Numatyta, kad mokymuose dalyvaus 250-300 įvairių klasių mokiniai, 2 ekspertai (instruktoriai) ir 2 tyrėjai.
Projekto vadovas – Iveta Radžienė.
Projektas – „Kasdienė muzikos dozė – muzikos intervencijų naudojimas mokymo/-si procese“
Projekto tikslas – padidinti muzikos intervencijų naudojimą ruošiant socialinės globos ir slaugytojų krypčių specialistus. Bus siekiama integruoti muziką į slaugos ir socialinės globos krypčių mokymo programas; užtikrinti, kad socialinės globos ir slaugos krypčių mokytojai galėtų taikyti muzikos metodus savo darbe bei užtikrinti tvarų žinių perdavimą. Planuojama parengti socialinės globos ir slaugos krypčių specialistus, kurie gebėtų taikyti muzikos metodus savo darbe ir paruošti juos darbo rinkai.
Projektą koordinuoja „Stichting Embrace Nederland“ organizacija iš Nyderlandų ir jį įgyvendins kartu su organizacijomis iš Nyderlandų, Lietuvos ir Islandijos.
Projekto metu bus sukurtas modulis, kuris bus laisvai prieinamas visoms profesinio mokymo įstaigoms Europoje; mokymai mokytojams, kurių metu bus suteiktos žinios ir patirtis siekiant įkvėpti mokinius taikyti muzikos metodus jų ateities profesijose; priemonių rinkinys socialinės globos ir slaugos organizacijoms, siekiant supažindinti organizacijas su muzikos taikymu slaugoje ir sudarant sąlygas dirbti naujos kartos socialinės globos ir slaugos specialistams.
Projekto vadovas – Tautvydas Vigelas.
Projektas – „Įsidarbinimo portfelis“
Pagrindinis projekto tikslas – suprasti ir atliepti darbo rinkos reikalavimus taip paruošiant profesinio mokymo mokinius, būsimuosius specialistus darbo rinkai. Strateginiai tikslai – palengvinti profesinio mokymo sektoriuje besimokančių mokinių patekimą į darbo rinką; suteikti mokiniams galimybes papildomai mokytis ir patobulinti svarbiausias darbo rinkoje įvardinamas kompetencijas; skatinti socialinę įtrauktį įvairias galimybes turintiems profesinio mokymo mokiniams, sudarant sąlygas kompetencijų, reikalingų darbo rinkai, tobulinimui. Bus sukurtas įsidarbinimo „portfelis“, kuriame surinkti įvairūs įrankiai, palengvinantys įvairias galimybes turinčių profesinio mokymo mokinių įsidarbinimą ir patekimą į darbo rinką.
Projektą koordinuoja „Wallonie Bruxelles Enseignement“ (Belgija) kartu su partneriais iš Prancūzijos, Vokietijos, Lietuvos, Italijos, Ispanijos ir Latvijos.
Projekto vadovas Centre – Iveta Radžienė.