Patrauklaus skaitmeninio turinio kūrimas – mokytojams įveikiamas iššūkis

2021 10 07

2021 m. rugsėjo 27-30 dienomis Karaliaus Mindaugo profesinio mokymo centre įvyko kontaktiniai Erasmus+ projekto „Inlesson: Innovative teaching and learning practice in beauty sector“ (Nr. 2019-1-LT01-KA202-060758) mokymai. Nuo pasaulinės pandemijos pradžios visi projekto partneriai iš Portugalijos, Belgijos, Graikijos ir Lietuvos pirmą kartą kontaktiniu būdu susitiko Kaune.

Mišrus mokymas, kuomet virtualios pamokos nuotoliniu būdu yra derinamos su praktika klasėje tapo daugelio švietimo įstaigų kasdienybė organizuojant ugdymo procesą. Norint jį vykdyti sklandžiai reikalingas mokytojų skaitmeninių kompetencijų tobulinimas. Sukurti patrauklų, efektyvų ir aiškų skaitmeninį turinį – nėra lengva užduotis. Įgyvendinant Erasmus+ projektą „INLESSON“, tarptautinių mokymų metu Lietuvoje, grožio srities profesijos mokytojai iš Karaliaus Mindaugo profesinio mokymo centro bei kitų profesinių mokyklų iš Portugalijos, Belgijos kartu su lektoriais iš Graikijos ir Belgijos mokėsi, kaip taikyti šiuolaikines technologijas norint sukurti patrauklų skaitmeninį turinį mokiniams.

Skaitmeninė mokymosi medžiaga kirpėjo ir kosmetiko profesijų moduliams

Siekiant tobulinti ugdymo procesą mokyklose, būtina investuoti į skaitmeninio turinio kūrimą bei profesijos mokytojų gebėjimų tobulinimą rengti šį turinį.

Tarptautinių mokymų Kaune metu buvo kuriama mokymosi medžiaga, kuria galės naudotis Kosmetiko ir Kirpėjo mokymo programų mokytojai:

  • Karaliaus Mindaugo profesinio mokymo centrui mokymuose atstovavo 4 profesijos mokytojai – Milvydė Bindokaitė ir Sigita Dėdelė (Kosmetiko mokymo programa) bei Eugenijus Rupšys ir Ramutė Jurevičienė (Kirpėjo mokymo programa). Kosmetiko mokymo programai buvo kuriama mokymo medžiaga tema „Odą stimuliuojančios procedūros“ moduliui „Kūno priežiūra“; kirpėjo – tema „Plaukų šviesinimas“ moduliui „Plaukų dažymas“.
  • Projekto partneriai iš Belgijos kūrė mokymosi medžiagą 2 temoms: „Masažai: skirtingos technikos“ moduliui „Kūno priežiūra“ bei „Plaukų priežiūra po plovimo“ moduliui „Plaukų priežiūra“.
  • Portugalijos atstovai kūrė mokymosi medžiagą tema „Celiulito įveikimo būdai“ moduliui „Kūno priežiūra“ bei „Pusiau ilgalaikės plaukų dažymo technikos – natūralus įvaizdis“ moduliui „Plaukų dažymas“.

Projekto vadovė Gintarė Uktverė pasidžiaugė, kad kontaktiniu būdu įvykę tarptautiniai mokymai Lietuvoje praėjo sklandžiai ir produktyviai. Intelektualinių produktų kūrimas – didelio įsitraukimo ir bendradarbiavimo reikalaujantis procesas. Gyvo kontakto metu pasiekti rezultatus galima greičiau ir efektyviau.

Projekto rezultatai

Nors projektas „INLESSON“ vis dar įgyvendinamas ir skaitmeninė medžiaga aktyviai kuriama, nemažai naudingų rekomendacijų mokytojams ir sukurtų produktų jau galima rasti projekto interneto svetainėje: io.inlesson.eu.

Mišriu mokymu pagrįsta skaitmeninė mokymosi medžiaga bus sukurta kirpėjo ir kosmetiko profesijų 6 moduliams (kiekvienai profesijai po 3 modulius). Šią mokymosi medžiagą ištestuos ne mažiau kaip 200 mokinių bei įvertins 18 ekspertų iš 3 šalių.

Dalintis su draugais: