lt en

Svečių aptarnavimo darbuotojas (Kaune)

Priimame mokytis:

• turinčius 1 ar daugiau kvalifikacijų (programos trukmė 1 metai), programos kodas T43101305.

Galimybė derinti darbą su mokslais. Prašymai mokytis pildomi LAMA BPO informacinėje sistemoje. Nuoroda į sistemą: www.profesinis.lamabpo.lt

Būsimo darbo specifika

Įgiję svečių aptarnavimo darbuotojo kvalifikaciją, galėsite dirbti mažuose viešbučiuose, svečių namuose, kaimo turizmo sodybose ir kitose apgyvendinimo paslaugas teikiančiose įmonėse, tvarkyti ir prižiūrėti patalpas, gaminti ir patiekti nesudėtingus patiekalus, suteikti informaciją ir kitas paslaugas svečiams. 

Kvalifikaciją sudarančioms kompetencijoms įgyti skirti moduliai:

„Svečių priėmimas apgyvendinimo paslaugas teikiančioje įmonėje“ gebėsite priimti svečius ir teikti jiems pagalbą ir informaciją apie įmonėje teikiamas paslaugas, miesto lankytinas vietas, krašto tradicijas.

„Apskaitos proceso organizavimas apgyvendinimo paslaugas teikiančioje įmonėje“ gebėsite tvarkyti ūkio priemonių, finansinių dokumentų ir materialinių vertybių apskaitą.

„Bendrosios tvarkos priežiūra apgyvendinimo paslaugas teikiančioje įmonėje“ – gebėsite informuoti įmonės apsaugos tarnybą ir kitus atsakingus darbuotojus dėl susiklosčiusių nepageidaujamų situacijų, padėti svečiams ekstremalių situacijų metu. Išmoksite prižiūrėti augalus vidaus ir lauko teritorijoje bei tvarką lauko teritorijoje.

„Kambarių ir bendrojo naudojimo patalpų tvarkymas apgyvendinimo paslaugas teikiančioje įmonėje“išmoksite tvarkyti gyvenamuosius kambarius ir bendrojo naudojimo patalpas, valyti įvairius paviršius ir dangas bei prižiūrėti svečių kambariuose esančios įrangos ir inventoriaus būklę.

„Pusryčių paruošimas“ gebėsite parinkti maisto produktus naudojimui ir paruošti pusryčių užkandžius ir (arba) patiekalus.

„Maitinimo paslaugų suteikimas svečiams“ gebėsite paruošti maitinimo salę (vietą), patiekti gėrimus ir patiekalus salėje ar kambariuose.

„Įvadas į darbo rinką“ –  realioje darbo aplinkoje įsivertinsite įgytas kompetencijas. Susipažinsite su būsimo darbo specifika. Įsivertinsite asmenines integracijos į darbo rinką galimybes.

Įgytų kompetencijų vertinimas

Kompetencijų vertinimas vyksta įsisavinus (baigus) kiekvieną modulį. Baigiamąją užduotį sudaro dvi dalys: teorinė  (testas) ir praktinė. Baigus visą modulinę programą vyksta įgytų kompetencijų vertinimas – testas ir praktinė užduotis (iš visų programos mokymosi rezultatų).

Visą svečių aptarnavimo darbuotojo modulinę profesinio mokymo programą galite rasti čia.

Susidomėjote? Prašymai mokytis pildomi LAMA BPO informacinėje sistemoje: www.profesinis.lamabpo.lt

Išsami informacija tel. +370 626 64580.

Dalintis su draugais: