Sinbad – a journey to promote key competences in early childhood education through storytelling
Programa | Erasmus+, Strateginė partnerystė |
Projekto pavadinimas | Sinbad – a journey to promote key competences in early childhood education through storytelling |
Akronimas | Sinbad |
Proejkto numeris | 2014-1-DE02-KA202-001571 |
Projekto vykdytojas | Wisamar Bildungsgesellschaft gemeinnuetzige GmbH, Vokietija |
Projekto partneriai | Karaliaus Mindaugo profesinio mokymo centras Manavgat Ilce Milli Egitim Mudurlugu, Turkija Storybag, Olandija PLATform Opleiding, Onderwijs en Organisatie BV (PLATO), Olandija Grampus Heritage and Training Limited, Jungtinė Karalystė PLATON M.E.P.E., Graikija |
Projekto trukmė | 24 mėnesiai, 2014 m. rugsėjis – 2016 m. rugsėjis |
Projekto aprašas | Sinbad projektu siekiama skatinti pasakojimo ir pasakojimo metodų ikimokykliniame ir pradiniame mokykliniame ugdyme naudojimą, siekiant sustiprinti bendruosius vaikų gebėjimus. Istorijų pasakojimas yra galinga metodika vaikų vystymosi raidai. Ji ugdo klausymą ir skaitymą, supratimą ir yra natūrali galimybė vaikų ugdymui. Tai suteikia galimybę vaikams bendrauti su kultūriniu pasakų kontekstu pasakose ir kitose istorijose, stiprina vaikų gebėjimą susikaupti ir skatina kūrybiškumą, taip pat kritinį mąstymą bei skatina svarstyti ir diskutuoti.Projektas paremtas „iš apačios į viršų metodu“. Juo siekiama didinti informuotumą apie pasakojimo potencialą švietime ir remti pasakojimo išsilavinimo suteikimą pedagogams ir mokytojams. Tai bus pasiekta sukuriant švietimo aplanką pedagogams ir mokytojams, bei jo įgyvendinimu mišraus mokymo forma. Nuotoliniu mokymo kursu bus supažindinta su metodikomis bei būdais, taip pat pateikta medžiagų ir įvairių išteklių apie pasakojimo naudojimą švietimo srityje. Siekiant sukurti pagrindą praktiniam įgytų žinių patikrinimui, bus organizuojamos suteikti platformą užsiimti įgytas žinias ir įgūdžius, pasakojimo treniruotės bus organizuojamas visose įgyvendinimo šalyse partnerėse. Gairės, kaip organizuoti pasakojimo praktiką leis šį įrankį toliau savarankiškai naudoti, padaryti jį nuolatiniu ikimokyklinio ir pradinių klasių mokytojams. |
Projekto biudžetas | 266 990 EUR |
Projekto rezultatai |